Wednesday, March 18, 2009

Reklameprosjekt, Sandvika vgs

De siste tre ukene har vi hatt et reklameprosjekt på skolen. Oppgaven var å lage en reklame/informasjonsfilm om skolen vår, hvor det beste resultatet vil bli vist for neste års førsteklasse.

Jeg havnet på gruppe med resten av jentegjengen, og både samarbeid og effektivitet var på topp. Jeg gikk desverre glipp av første timen når manus ble skrevet, men det gikk fint å komme inn når vi begynte filmingen. Det var noen diskusjoner fram og tilbake om regi og skuespillere, men vi ble lett enige og fornøyde med resultatet.

Jeg føler egentlig ikke at det var så mye vi kunne gjort annerledes, men vi kunne kanskje forberedt oss litt bedre før vi begynte å filme og jobbet utfra et grundigere utgangspunkt.

Uansett var det morsomt å jobbe med, selv om jeg må si at jeg var litt skeptisk når filmingen var overstått. Men redigeringen ble mesterlig utført og filmen slo knockout på de andre bidragene og blir sendt videre til *semifinalen*. :D

No comments: